Na osnovu brojnih istraživanja holandskih istraživača zaključeno je da osobe koje jedu više od 200 grama ribe sedmično imaju više šansi da sačuvaju funkcije mozga i mogu se pohvaliti boljim pamćenjem.
Riba pomaže moždane funkcije „hraneći” ih zdravim mastima koje pomažu borbu protiv sastojaka iz namirnica koje ugrožavaju zdravlje srca, krvnih sudova i mozga.
Slabiji rad mozga izazivaju namirnice poput margarina, putera i masnih sireva.
Stručnjaci tvrde da loše masti doprinose začepljenju arterija i da je slabljenje funkcija mozga vjerovatno posljedica oštećenja krvnih sudova u mozgu.
Stručnjaci često ukazuju i na činjenicu da meso ribe, pored omega-3 masnih kiselina, sadrži i antioksidanse koji štite mozak, od kojih je najdjelotvorniji selen.
Ljudi koji jedu pečenu ili kuhanu ribu (ali ne i prženu), bogatu masnim kiselinama omega-3, manje su izloženi takozvanim tihim lezijama tkiva u mozgu, koje mogu da izazovu gubitak pamćenja i demenciju, a dovode se u vezu i sa vecim rizikom od moždanog udara.
Postavljeni komentari predstavljaju isključivo mišljenje i stav pošiljaoca komentara. Bh-news zadržava pravo da ukloni svaki komentar koji je neprikladan, a koji je uvredljiv na rasnoj, vjerskoj, nacionalnoj, gender i svakoj drugoj osnovi. Takođe, biće uklonjeni svi komentari koji vrijeđaju pravo na privatnost ili bilo koje drugo pravo. Takođe, nije dozvoljeno pisati optužbe, koristiti jezik mržnje i netolerancije.
Sadržaj je moguće preuzeti i bez saglasnosti autora, ali uz isključivo navođenje izvora www.bh-news.com