Ne pretjerano zabavan, ali po mnogima efikasan način postizanja mladolikog izgleda, održavanja težine i produženja života je i dijeta koja uključuje povremeni post, a popularna je još pod nazivom "alternate dai fasting" (ADF) (aternativni dan posta).
Princip normalnog unosa kalorija pet dana u sedmici i dva dana posta koji dozvoljava samo 500 kalorija (za žene) i 600 kalorija (za muškarce) odlučio je testirati Michael Moslei u svojoj emisiji Eat, Fast and Live Longer na BBC-u.
- U dane kad sam postio primjetio sam da najbolje funkcionišam pojedem li za doručak omlet, krišku šunke i puno crnog čaja što donosi oko 300 kaorija - rekao je.
Tokom posnog dana konzumirao je i biljne čajeve i vodu, a naveče bi si "priuštio" ribu i povrće.
Zanimljivo, Moslei je kazao da je u dane kad nije postio jeo sasvim normalno, što znači da se nije prejedao iako je mogao.
Rezultat je bio šest kilograma manje u pet sedmica i bolja krvna slika i holesterol.
Nutricionisti i naučnici smatraju da se postom znatno može uticati na smanjenje rizika od pojave opakih bolesti tipa raka i dijabetesa jer se organizam pročišćava gotovo na dnevnoj bazi.
Ipak doktori smatraju da se, ako se odlučite na takav kontrolisani post, prvo posavjetujete sa svojim ljekarom, a obavezno ako ste trudnica ili bolujete od dijabetesa.
Istraživanje Hriste Varadi sa univerziteta u Čikagu obuhvatilo je dvije grupe gojaznih pacijenata koji su osam sedmica postili svaki drugi dan.
- Držite li se disciplinovano ograničenog unosa kalorija na dan posta, s obzirom na rizik od kardiovaskularnih bolesti, nema razlike ako drugi dan jedete hranu sa puno masnoće ili s malo masti - kazala je istraživačica.
Srijeda, 19. Septembar 2012 u 19:19
Izvor: herbateka, bh news
Tagovi: post, dijeta, alternate dai fasting
Postavljeni komentari predstavljaju isključivo mišljenje i stav pošiljaoca komentara. Bh-news zadržava pravo da ukloni svaki komentar koji je neprikladan, a koji je uvredljiv na rasnoj, vjerskoj, nacionalnoj, gender i svakoj drugoj osnovi. Takođe, biće uklonjeni svi komentari koji vrijeđaju pravo na privatnost ili bilo koje drugo pravo. Takođe, nije dozvoljeno pisati optužbe, koristiti jezik mržnje i netolerancije.
Ko je uposlenica koja svako jutro potpuno naga vježba i čita novine?
Uposlenica u Palači pravde potpuno naga vježba i čita novine
Poruke pisane u ratu: "Svi klanjaju, samo je Huso ost’o prava komunjara…”
VIDEO - Dok se supružnici svađaju, ljubavnik bježi kroz prozor
Sadržaj je moguće preuzeti i bez saglasnosti autora, ali uz isključivo navođenje izvora www.bh-news.com