Naučnici su ustanovili da pojačani unos voća i povrća uvelike olakšava odvikavanje od pušenja.
Rezultati su bili dosljedni bez obzira na dob, rasu, spol, obrazovanje, životne navike i mjesečne prihode.
Studija je također otkrila da pojačana konzumacija voća i povrća smanjuje depresiju i nervozu zbog koje ljudi vrlo često posežu za kutijom cigareta - volonteri su pušili manje od 20 cigareta dnevno i rijetko su zapalili unutar pola sata od buđenja.
Prijašnja istraživanja pokazala su da određena hrana kvari okus cigaretama (mlijeko i mliječni proizvodi, te voće i povrće), dok neke namirnice popravljaju okus smotuljcima duhana (kafa, crveno meso i alkohol).
Studija je objavljena u stručnom glasilu Oxford Journals.
Postavljeni komentari predstavljaju isključivo mišljenje i stav pošiljaoca komentara. Bh-news zadržava pravo da ukloni svaki komentar koji je neprikladan, a koji je uvredljiv na rasnoj, vjerskoj, nacionalnoj, gender i svakoj drugoj osnovi. Takođe, biće uklonjeni svi komentari koji vrijeđaju pravo na privatnost ili bilo koje drugo pravo. Takođe, nije dozvoljeno pisati optužbe, koristiti jezik mržnje i netolerancije.
Sadržaj je moguće preuzeti i bez saglasnosti autora, ali uz isključivo navođenje izvora www.bh-news.com