U studiji provedenoj u Americi učestvovalo je 1.000 ispitanika, a naučnici su analizirali njihove navike u ishrani, unos kalorija i indeks tjelesne mase.
Uvtrđeno je da su osobe koje jedu čokoladu nekoliko puta sedmično „tanje u struku” od onih koji ovu poslasticu jedu povremeno, prenio je BBC.
Iako je čokolada puna kalorija, ona sadrži i materije koje podstiču gubitak tjelesne mase, a ne samo stvaranje masnih naslaga, navode naučnici.
Oni su zaključili da je važno koliko se često čokolada jede, a ne u kojoj količini.
Ovi podaci samo ukazuju na vezu između konzumiranja čokolade i manje tjelesne mase, a ne predstavljaju dokaz da jedan faktor izaziva drugi.
Ono što smo otkrili sugeriše da je sastav kalorija, a ne samo njihov broj, važan za određivanje krajnjeg uticaja na težinu.
Druga istraživanja pokazala su da konzumiranje čokolade može da bude dobro za zdravlje srca.
Čokolada, a naročito tamna, sadrži antioksidante koji pomažu u oslobađanju slobodnih radikala - nestabilnih hemikalija koje mogu da oštete naše ćelije.
Postavljeni komentari predstavljaju isključivo mišljenje i stav pošiljaoca komentara. Bh-news zadržava pravo da ukloni svaki komentar koji je neprikladan, a koji je uvredljiv na rasnoj, vjerskoj, nacionalnoj, gender i svakoj drugoj osnovi. Takođe, biće uklonjeni svi komentari koji vrijeđaju pravo na privatnost ili bilo koje drugo pravo. Takođe, nije dozvoljeno pisati optužbe, koristiti jezik mržnje i netolerancije.
Sadržaj je moguće preuzeti i bez saglasnosti autora, ali uz isključivo navođenje izvora www.bh-news.com